SLOVENSKA EVROPSKA PEŠPOT E12 V SLIKAH IN BESEDAH

Evropska pešpot E12 (Mediteranska pešpot) v Sloveniji je bila odprta 10. 12. 2016. Skrbnik poti
 je Obalno planinsko društvo Koper, ob pomoči KEUPSa.

1. Pot poteka od stične točke z italijansko traso na »Poti zdravja –Parenzani« nad nekdanjim
 mejnim prehodom Škofije, po njej do Škofij, nato desno po trasi Slovenske planinske poti do
 Hrvatinov in navzdol proti Ankaranu.

2. Po cesti v smeri Kopra preko ankaranske Bonifike na viadukt čez železnico, po pešpoti in
 pločnikih mimo Škocjanskega zatoka do Porsche-ja.

3. Od tu mimo vhoda v Luko in na severno obvoznico, na Pristaniško cesto in po Semedelski
 promenadi do »Poti zdravja« pri podhodu hitre ceste v Semedeli.

4. Po njej mimo Žusterne proti Izoli, od krožnega križišča, nato desno na Cankarjev drevored, po
 Tovarniški in ulici Ob pečini na severno obalo, po Kopališki ulici na Veliki trg in Sončno nabrežje
 do Lonke.

5. Nato skozi marino v Simonov zaliv in po obalni pešpoti do Belevedera, kjer se priključi evropski
pešpoti E 6 (Ciglarjeva pot). E6 in E12vodita po kolovozu, ki se z območja Belvederja spušča proti
 rtu Ronek in se po stezi nad klifom Mesečevega zaliva, nadaljuje do hotela Krka.

6. Od hotela Krka pa skupaj potekata E6 in E 12 mimo gostišča Lambada  in po poti na robu
 Strunjanskih solin do hotela Salinera inse na ovinku nad hotelskim kompleksom usmerila desno
 na vodoravno stezo do Pacuga in navzdol v Fieso.

7. Od tu se pot povzpne do piranske cerkve, spusti v Punto in se nadaljuje po obali do
 Tartinijevega trga in naprej na Fornače, Bernardin in skozi Portorož do avtokampa v Luciji.

8. Od tu se nadaljuje po »Poti zdravja« okoli rta Seča pod Formo vivo in ob Jernejevem  kanalu do
 Seče, nato naprej ob robu solin do Sečovelj in mejnega prehoda Sečovlje, kjer vstopita na
 hrvaško ozemlje.

Pot je dolga nekaj manj kot 50 km. Ima 3 kontrolne žige, v Ankaranu (Korta Bar), v Strunjanu v
 hotelu Krka PE Talaso Strunjan in v Sečovljah ob reki Dragonji pred vstopom v Muzej solinarstva
 (info točka). Za pot potrebujemo dva do tri dni. Evropska pešpot E 12 prihaja iz Španije, Francije
 in Italije na slovensko in hrvaško jadransko obalo, Črno Goro, Grčijo in naprej v vzhodno
 Sredozemlje. Evropske pešpoti v Sloveniji so označene z rumeno rdečo markacijo.

Predsednik KEUPS:
Jože Prah

Za Googlov zemljevid kliknite tukaj (Uporaba na lastno odgovornost!)

Za celotni zemljevid PDF kliknite tukaj

GPX sled na maPZS: E12

GPX sled in točke z žigi za evropsko pešpot E12 (ZIP)

Delite s prijatelji:

FaceBook   Linkedin   Pinterest   Twitter

Pošljite nam vaše komentarje ...