ssss
dddd
ddd

Slovenska evropska pešpot E12 v sliki in besedi

Za Googlov zemljevid kliknite tukaj (Uporaba sledi je na lastno odgovornost!)

GPX sled in točke z žigi za evropsko pešpot E12 (ZIP) dobite  tukaj.

Evropska pešpot E 12 (Mediteranska pešpot) v Sloveniji je bila odprta 10. 12. 2016. Skrbnik poti je Obalno planinsko društvo Koper, ob pomoči KEUPSa.

1. Pot poteka od stične točke z italijansko traso na »Poti zdravja –Parenzani«  nad nekdanjim mejnim prehodom Škofije, po njej do Škofij, nato desno po trasi Slovenske planinske poti do Hrvatinov in navzdol proti  Ankaranu.

2. Po cesti  v smeri Kopra preko ankaranske Bonifike na viadukt čez železnico, po pešpoti in pločnikih mimo Škocjanskega zatoka do Porsche-ja.

3. Od tu mimo vhoda v Luko in na severno obvoznico, na Pristaniško cesto in po Semedelski promenadi do »Poti zdravja« pri podhodu hitre ceste v Semedeli.

4. Po njej mimo  Žusterne proti Izoli, od krožnega križišča, nato desno na Cankarjev drevored, po Tovarniški in ulici Ob pečini na severno obalo, po Kopališki ulici na Veliki trg in Sončno nabrežje do Lonke.

5. Nato skozi marino v Simonov zaliv in po obalni pešpoti do Belevedera, kjer se priključi evropski pešpoti  E 6 (Ciglarjeva pot). E6 in E12 vodita po kolovozu, ki se z območja Belvederja spušča proti rtu Ronek in se po stezi nad klifom Mesečevega zaliva, nadaljuje do hotela Krka.

6. Od hotela Krka pa skupaj potekata  E6 in E 12 mimo gostišča Lambada in po poti na robu Strunjanskih solin do hotela Salinera in se na ovinku nad hotelskim kompleksom usmerila desno na vodoravno stezo do Pacuga in navzdol v Fieso.

7. Od tu se pot povzpne do piranske cerkve, spusti v Punto in se nadaljuje po obali do Tartinijevega trga in naprej na Fornače, Bernardin in skozi Portorož do avtokampa v Luciji.

8. Od tu se nadaljuje po »Poti zdravja«   okoli rta Seča pod Formo vivo in ob Jernejevem kanalu do Seče, nato naprej ob robu solin do Sečovelj in mejnega prehoda Sečovlje, kjer vstopita  na hrvaško ozemlje.

Pot je dolga nekaj manj kot 50 km. Ima 3 kontrolne žige, v Ankaranu (Korta Bar), v Strunjanu v hotelu Krka  PE Talaso Strunjan in v Sečovljah ob reki Dragonji  pred vstopom v Muzej solinarstva (info točka). Za pot potrebujemo dva do tri dni. Evropska pešpot E 12 prihaja iz Španije, Francije in Italije na slovensko in hrvaško jadransko obalo, Črno Goro, Grčijo in naprej v vzhodno Sredozemlje. Evropske pešpoti v Sloveniji so označene z  rumeno rdečo markacijo.

Predsednik KEUPS:

Jože Prah

Za celotni zemljivid PDF kliknite tukaj.

Kaj se je dogajalo na E12 v določenem trentutku?